• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Collector samlingslån snälla hjälp

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 139
Mottagna reaktioner
1 303
Poäng
997
Tack ja blev beviljad 100.000 kan jag lägga in risicum där som blancolån eller räknas det enbart som typ kontokredit och inget annat?

Vi betalade euroloan på 50 000 och Betalkoll på 50 000 tror jag det var och tog ut euroloan till sms lån och använde betalkoll till räkningar/lån.
Så kan man komma runt det om man har andra lån man får ta från och vill bli av med såna med högre ränta.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

vadhändernu

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
28 Juli 2019
Meddelanden
7
Mottagna reaktioner
2
Poäng
6
Vi betalade euroloan på 50 000 och Betalkoll på 50 000 tror jag det var och tog ut euroloan till sms lån och använde betalkoll till räkningar/lån.
Så kan man komma runt det om man har andra lån man får ta från och vill bli av med såna med högre ränta.
Tack kunde man lägga in betalkoll? de ligger väl inte på UC? Jag la in forex och handelsbankens kort ville ändå stänga dem ska få 40000 ut som jag kan lägga på två dåliga lån fast läste i tråden nyss att collector nekat några efter att först godkänt så vi får se vad som händer får väl ha lite magknip i en dag eller två tyvärr
 

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 139
Mottagna reaktioner
1 303
Poäng
997
Tack kunde man lägga in betalkoll? de ligger väl inte på UC? Jag la in forex och handelsbankens kort ville ändå stänga dem ska få 40000 ut som jag kan lägga på två dåliga lån fast läste i tråden nyss att collector nekat några efter att först godkänt så vi får se vad som händer får väl ha lite magknip i en dag eller två tyvärr

Ja... det kanske inte var betalkoll. :-(((( blandar väl ihop saker. Euroloan gick ju. Hmm. Smart att lägga in pengar på kort.
Hoppas allt går bra.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp